2017. augusztus 21., hétfő

157. Manikűrvadász 34. forduló

Elérkezett a Manikűrvadász 34. fordulója, most is izgatottan vártam vajon kitől fogok vadászni illetve tőlem majd ki fog. A mostani házigazda Manna volt, azt már mindenki tudja, hogy Bella a kezdeményezés kitalálója. Tőlem Tessa fog vadászni, én pedig Thimmikétől fogok vadászni. Nem volt egyszerű a választás, de végül sikerült egy manikűrre leszűkítenem.





Thimmikét már rég óta ismerem, olvasom, így nem volt egyszerű a választás, mert sok szép manikűrjei vannak. De végül mikor megláttam a választott manikűröm, nem is kerestem tovább, mert tudtam, hogy azt akarom elkészíteni.


Ő ezt a manikűrt egy körmös technikai kihívásra készítette, nagyon megtetszett amint megláttam. Mivel a lemezen kívül nem tudtam miket használt, így próbáltam hasonlókat használni én is.


Felkentem egy réteget a választott színből, majd szivaccsal vittem fel az átmenetet, erre jött egy réteg csillámos fedőlakk, én egy franken lakkomat használtam. Mivel nagyon tetszett így arról is készítettem képet. Én mindig csak a végén szoktam leszedni a latexet a bőrömről, de most leszedtem, hogy minta nélkül is tudjak képet készíteni.


Minta nélkül:



Majd miután ezzel megvoltam, jöhetett a minta. Latexet kentem a körmöm köré, majd fehér nyomdalakkal nyomdáztam a körmeimre a választott mintát. Majd végül fedőlakkal zártam a lakkozást.

Amit használtam:



- Moyra Stamping Series Liquide Tape
- L'oréal 116 Cafe De Nuit
- il était un vernis Truth Or Dare
- Franken Csillámos/holo fedőlakk
- Moyra Stamping Polish SP.07
- BP - L020
- Seche Vite dry fast top coat


Remélem azért tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem :)



11 megjegyzés:

  1. Magamon nem tudnám elképzelni, de rajtad annyira jól mutat. :) Az átmenet is szuper, a körömformád is imàdom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Igen így én is voltam már, hogy valakinél annyira tetszett egy adott manikűr, de magamon mondjuk nem tudtam volna elképzelni :)

      Törlés
  2. Klassz lett az átmenet és a minta is különösen jól néz ki rajta. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon szép lett, és minta nélkül is nagyon tetszik! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Igen nekem is tetszett, ezért készítettem róla képet is :)

      Törlés
  4. egy ilyen manit idén még én is elkészítek, nagyon tetszik! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Remélem mi is láthatjuk majd :) ♥

      Törlés